perjantai 8. kesäkuuta 2012

Löytöjä

Juu, elikkäs oltiin mun isovanhempien mökillä ja mä ja Rosalie löyettiin sieltä ihunia barbin kamoja. Jotku on vähän liian pieniä, tai isoja, mut muuten tosi kivat.
Selinelle löyettiin huilu ja Dolltelle sit toi viulu:



D:  Moi kaikki lukijat! Rosie ja Rosalie löys tänään semmosia ihania tavaroita!
Esittelen ne nyt teille!



D: Ekaks, tämmönen sulone viulu:)



D: Jaa tässä sitten vielä jotain muuta...
*osoittaa pöytää kohti*



Pöytä täynnä tavaroita! xD 



D: Ketsuppia, kokista ja jotain muuta juomaa.



Sori kuvan HHuono laatu!
D: Kultakello


D: Viiden euron seteli, sivellin ja kultakoru.




D: Godivan suklaata(namnamnamnam) ja posliiniastiasto.



D: Pienikokoinen kukkasateenvarjo.


D: Kiva, pinkki mankka ja "Barbie"-CD-levy, en fanita Barbieta!


D: Namii! Poppareita, ärsyttää vaan noi kukat ja hymppärit!


Tässä oli tämmönen jännä esittelyjuttu, en oikeen tiiä, mikskä tota vois sanoa, mut siinä kuiteski! Toivottavasti saitte tavaroista jotain selkoa, kuvan laatu itkee jälleen kerran. Liitos mun huanon kameran(:
On siis tulossa semmonen kauhukuvatarina, (tiiän, mulla on paljon sulkuja ja varmaan mun kaikki yhdyddanat on väärin) ei mikään kauhutrilleri, mut on sen kuvaaminen jo alotettu. Tänään varmaa jatketaan sitä. 
- Rosie



1 kommentti:

  1. Mistä hommaat noi kaikki pullipin vaatteet ja tavarat? Ne on meinaa söpöjä ja hienoja :D Hyvä toi tarina!

    VastaaPoista